۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۸:۲۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

سرانه اردوگاه دانش آموزی در زنجان پایین تر از میانگین کشوری است

سرانه اردوگاه دانش آموزی در زنجان پایین تر از میانگین کشوری است

زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، به سرانه فضای اردوگاهی در استان اشاره کرد و گفت: سرانه اردوگاه دانش آموزی در استان ۲۳ صدم درصد پایین تر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابرهیم رفیعی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه در ایام کرونایی برای ارتقای بنیه علمی دانش آموزان توسط کادر آموزشی استان انجام شد، گفت: در این میان ۸۱ عنوان درسی با اولویت دروس پای دوازدهم در استان تهیه و تدوین شد.

وی اظهار کرد: در ایام کرونایی بیش از ۳۴ هزار نفر دانش آموز زنجانی آموزش آنلاین دیدند و ارزیابی‌های لازم هم انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: برای تمام پایه‌های آموزشی در استان سوالات درسی به صورت آنلاین در فضای مجازی برای دانش آموزان انجام شد.

رفیعی تاکید کرد: در استان بیش از ۴۸ هزار دقیقه برنامه و فیلم آموزشی توسط معلمان تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی افزود: همچنین از تولید بیش از ۵۳ عنوان برنامه درسی ۳۰ قیقه ای توسط صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد و گفت: دانش آموزان از تولید محتوای درسی در فضای مجازی توسط معلمان رضایت خوبی را داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، به وضعیت اردوگاه دانش آموزی امام خمینی (ره) زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: این اردوگاه پذیرایی اردوی راهیان نور هم است ولی فضای مناسبی ندارد.

رفیعی به سرانه فضای اردوگاهی در استان اشاره کرد و گفت: سرانه اردوگاه دانش آموزی در استان ۲۳ صدم درصد پایین تر از میانگین کشوری است.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، گفت: راه اندازی اردوگاه دانش آموزی در استان به بخش خصوصی واگذار شده است.

رامین میرزایی افزود: در این راستا چون این پروژه به بخش خصوصی واگذار شده اعتباری هم از سال ۹۷ اختصاص نیافته است.

کد خبر 4945811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha